Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Άφρονα τη νύχτα αυτή θα ζητήσουν την ψυχή σου


τρώγε  και  πίνε  και  εφραίνου


Ελάτε τώρα οι πλούσιοι και κλάψτε

κλάψτε γοερά για τις επερχόμενες ταλαιπωρίες σας.

Ο πλούτος σας σάπισε και τα ρούχα σας τάφαγε ο σκόρος.

Το χρυσάφι σας και τ' ασήμι σας σκούριaσαν,

κι η σκουριά τους θα μιλάει εναντίον σας

και θα φάει τις σάρκες σας σαν φωτιά.

Θησαυρίσατε την καταδίκη σας για την ημέρα της κρίσεως.

Και να τα μεροκάματα των εργατών που θερίσανε τα χωράφια σας,

τα μεροκάματα που εσείς δεν τα πληρώσατε φωνάζουν, 

και οι φωνές των θεριστάδων

έχουνε φτάσει στ' αυτιά του παντοδύναμου Θεού.

Εζήσατε στη γη με πολυτέλεια και σπατάλη,

και παχύνατε σαν θρεφτάρια για τον χασάπη.

Καταδικάσατε και σκοτώσατε τον δίκαιο, που δε σας έφερε αντίσταση .

Καινή Διαθήκη, επιστολή Ιακώβου κεφ.Ε΄1-6





Κάποιου πλούσιου  ανθρώπου τα χωράφια ευφόρησαν

κι είχαν σοδειά άφθονη · και αυτός διαρκώς σκεφτόταν.

Τι να κάνω; δεν έχω τόπο να αποθηκεύσω τα γεννήματά μου.

Και είπε· να, τι θα κάνω .

Θα γκρεμίσω τις αποθήκες μου τις παλιές

και καινούργιες μεγαλύτερες θα χτίσω ·

κι εκεί θα μαζέψω όλα τα πλούτη μου και τα γεννήματά μου

κι ύστερα θα πω στην ψυχή μου…

Ψυχή μου τώρα έχεις πολλά αγαθά,

αρκετά για να περάσεις χρόνους πολλούς.

Αναπαύσου λοιπόν, τρώγε και πίνε και απόλαυσε .

Είπε ο Θεός όμως σε αυτόν,

Άφρονα τη νύχτα αυτή θα ζητήσουν την ψυχή σου

κι όλα όσα ετοίμασες σε ποιον θα ανήκουν;

Καινή Διαθήκη, κατά Λουκά Ευαγγέλιο κεφ.ΙΒ΄16-20

δες  και :  τα  ανθρωποκατοίκιδια


ΚΑΛΗ  ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...